måndag 27 oktober 2008

Tokyo - Kiddyland?



Jag är i Tokyo sedan i torsdags, men har inte riktigt varit på fotohumör... Jag har varit här flera gånger och räknar staden som mitt andra hem och även om staden fortfarande förvånar och förbryllar mig så känns det lite konstigt att gå omkring med kamera för jag får en lite obehaglig turistkänsla då, men det är väl bara att komma över det! Jag har mest fotat kvällstid eftersom jag tycker att Tokyo oftast gör sig bäst då, men lovar att bättra mig, kameran är ju alltid med mig. Jag älskar förövrigt Kiddyland, så titeln ska inte tolkas som ironi, och om någon skulle komma fram till att stan verkligen är ett kiddyland, då är jag med på det, för jag gillar av någon anledning leksaker och mjukdjur, dock inte alla! Välkommen till stan!

I'm in Tokyo since last Thursday actually, but haven't taken that many pictures because everything feels the same as usual, counting Tokyo as one of my two home towns, as strange as it may seem.

Inga kommentarer: