fredag 5 december 2008

Japansk ögonskugga Majorca Majolica - 4 färger - chockrosa, gult, grönturkos och rött


Smink och skönhetsprodukter hör ju inte till vårt vanliga utbud, men när något är bra och fint är det svårt att låta bli att inte visa upp och prata om det. Majorca Majolica är ett av Shiseidos "sidomärken", och är något billigare än Shiseido självt. Ögonskuggan är pigmentrik och alltså väldigt dryg. Vi valde ut fyra färger som vi hittills inte använt själva, men insåg att vi längtat efter när vi såg dem ligga där i sina små förpackningar. Jag valde gult och chockrosa och Sara valde rött och grönturkost. Jag var osäker på mina färger (använder i vanliga fall mest brunt, mörkgrönt och ljusrosa) pga att jag kanske trodde att jag inte skulle passa i dem, men nu när jag använder dem tycker jag att det blev riktigt bra och Sara passar väldigt bra i "sina" färger också. Kom in och kolla på oss och berätta om ni håller med! Ser det bra ut går det bra att köpa dem (ögonskuggorna alltså) här hos oss.

Inga kommentarer: